Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994р. покупці мають право на обмін (повернення) товарів належної якості протягом 14 календарних днів не рахуючи дня купівлі при умові виконання всіх норм передбачених Законом.

Згідно Додатоку N 3 до постанови Кабінету Міністрів Українивід 19 березня 1994 р. N 172 в перелік товарів які не підлягають поверненню входять:

-          Лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни

-          Парфюмерно-косметичні вироби (лаки, гель-лаки, крема і т.д.)

-          Апарати для гоління

-          Розчіски, гребінці та щітки масажні

-          Рукавички

-          Товари в аерозольній упаковці

-          Вироби з натурального та штучного волосся

-          Інструменти для манікюру і педикюру (ножиці, пилочки, тощо.)

Ці товари можливо повернути лише по причині браку або невідповідності замовленню.

 

ЯКИЙ ТОВАР МОЖЛИВО ОБМІНЯТИ / ПОВЕРНУТИ

Для повернення товару він має бути новим, без слідів використання, не мати подряпин, пошкоджень, має бути збережена первинна комплектація, упаковка, етикетки та маркування. Якщо данні вимоги не виконані за магазином залишається право відмовити покупцеві у обміні чи поверненні.

Забираючи товар у відділенні Нової пошти/кур’єра ви автоматично погоджуєтесь з якістю товару. Будь ласка, уважно перевіряйте товар при отриманні у відділенні чи біля кур’єра!

Для обміну товару належної якості повинні бути виконані наступні умови:

1.      Товару не має у перечні тих товарів, що не підлягають поверненню.

2.      Товар не був у використанні

3.      Пройшло менше 14 днів з моменту придбання

 

ЯК ПРОВЕСТИ ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН

Для повернення товару необхідно звернутися до менеджера за телефоном вказаним на сайті.

Товари/техніка належної якості повертаються на адресу, яку повідомить менеджер при зверненні покупця. Повернення відбувається за рахунок покупця.

Повернення гарантійних товарів або товарів в яких виник брак проводиться на адресу, яку повідомить менеджер. Після отримання товару/техніки на протяхі 5 днів проводиться діагностика товару та при підтвердженні поломки чи браку приймається рішення про гарантійний ремонт або заміна товару.

Уразі підтвердження браку магазин компенсує вартість товару покупцеві, якщо брак не підтверджено – товар буде повернуто покупцеві без компенсації вартості доставки.

 

У разі не можливості проведення гарантійного товару, він буде замінений на аналогічний за вартістю товар.